Pagina's

zondag 26 februari 2012

FOTOwedstrijd FOTOSÖNDAG

Gisteren heb ik meegedaan met een "fotowedstrijd" van een Zweedse club FOTOSÖNDAG. Normaal hebben ze elke week een thema en publiceren ze het resultaat op zondag. Nu kon je mee doen, met om 9, 10, 11, 12, 13 en 14 uur een ander thema. Vóór 5 uur moest je de foto's inleveren. Volgende week zal ik op  LIESKOSTER.blogspot.com  laten zien welke foto's mijn weergave zijn van de thema's 1. ritme, 2. botsing, 3. hoek, bocht, 4. karakter, 5. begin en 6. verzameld, verzameling. Nu zal ik een paar foto's laten zien die het niet geworden zijn voor het thema RITME:


2 opmerkingen:

  1. ritme vind ik ook altijd leuk om te fotograferen.
    Freubelgroetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee, nu wordt je gediskwalificeerd, je mag de foto's pas wereldwijd publiceren na de uitslag van de jury.
    Met vriendelijke groet
    namens de jury

    BeantwoordenVerwijderen