Pagina's

woensdag 26 december 2012

Tweede Kerstdag

Yes, de halsketting van Anne is af. Yes, Anne finished her necklace.

...met een comfortabele sluiting... and a convenient lock...

Mijn dochter Anne met haar zelfgemaakte halsketting. My daughter Anne and her home made necklace.

Vlak voor de wandeling. Anne, Wiebe, Sanne en Peter. Just before the walk. 

Jan mocht midwinterhoorn blazen voor de camera van RTV OOST. Jan was blowing the midwinterhorn in front of the RTV OOST camera. http://www.youtube.com/watch?v=86rhSFd6m1s&feature=youtu.be  Als je deze link aan klikt hoor je ook nog wat en zie je het resultaat van de filmploeg van RTV-OOST. When you use this link you can hear the hornblowing an you can see the result of this filming by RTV-OOST.

Het park van Huize Singraven was vandaag opengesteld voor bezoek. Er lagen nog heel veel kastanjes. The park of the Mansion Singraven was open for the public. There were still a lot of chestnuts.

4 opmerkingen:

  1. Anne je hebt een prachtige ketting gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lies,
    Bedankt voor je reacties op mijn blog. Het was er nog niet van gekomen om ook eens een kijkje bij jou te komen nemen. Maar daar ben ik dan.
    Ook nog heel erg bedankt voor de link naar de elandenpannenlap. Die is opgeslagen voor later.
    En gezellig dat je meedenkt over mijn 'workshop-idee' in Zweden.
    Jammer dat je het vakantiehuisje in de buurt niet meer hebt.
    Ik ga zien wat er uit mijn idee voort gaat komen. Of niet. ;-)
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Lies, de reactie bij Ria maakte me nieuwsgierig naar je blog ;) Ik zie dat je creatief bent en ook iets met Zweden hebt, dus ga ik hier eens rondneuzen.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog vergeten te schrijven dat de ketting van je dochter prachtig is, net allemaal besjes.

    BeantwoordenVerwijderen