Pagina's

vrijdag 4 januari 2013

AFVAL: LITTER

Binnen een half uur fotografeerde ik dit afval, meest blikjes. 35 jaar geleden heb ik ook al zo'n serie gemaakt, er is nog niet veel veranderd, laat staan verbeterd. Waarom niet op mijn kunstblog? Het is meer schokkend dan Kunst.   Within half an hour I photographed this litter, mostly tins. 35 years ago I already made a series like this. things haven't changed (or improved) anything. Why not in my art blog? It is more shocking than that you can call it art...





Vergeten? Forgotten?



















2 opmerkingen:

  1. Hallo Lies, Hierbij het antwoord op je vraag op mijn blog:

    De stempels zijn gemaakt van gewone gummen van Action. Die zijn vrij groot en kosten maar (uit mijn hoofd) 29 cent per stuk. Ik vind ze erg prettig werken! En voor die prijs is het ook niet het einde van de wereld als er eens een mislukt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen