Pagina's

zondag 1 september 2013

(Laatste) Slakkenpost. (Last) Snailmail

Voorlopig mijn laatste slakkenpost. Ik heb het te druk met allerlei andere zaken en stop even met het maken (en dus ook ontvangen) van postzegelpost.
Dit pak kreeg ik van   Anne  (helaas weet ik geen blogadres, zo gauw ik dat weet komt het hier) via het idee van /tantejannie.
For the time being this is my last snailmail. I am too busy doing all kinds of things and I stop with making (AND getting) stampmail. This parcel I got from Anne (I'm sorry I don't know her blogaddress, as soon as I do I'll put it here) via  tantejannie
 De POST-nl had de post beschadigd en er een plastic zak om heen gedaan.
The mail company did damage the envelope and put a plastic bag around it.
 en een excuusbriefje
and an excuse letter
De beschadiging aan de postzegel was minimaal, maar één kant was open. Ik hoop dat er niets uit gevallen is.
The stamp damage was minimal, but one side was open. I hope nothing is lost.

 De inhoud, nog half verborgen doordat het zo mooi verpakt is en de extra enveloppes. Een kaart en enveloppes die ik nog kan gebruiken, vier mooie echte schelpen, twee labels, een brief en een klein pakje...
The content, half hidden by the nice wraps and envelopes. A card and home made envelopes I can use, four nice real shells, two labels, a letter and a little parcel...
In het pakje prachtige rode glaskralen!! Dat gaat iets moois worden
In the parcel I found nice red glass beads. I'll make something nice out of it.
 Een leuke brief met iets extra's: vlaggetjes om het vrolijker te maken.
 A nice letter with some extra: little flags to make it more cheerful

Met veel aandacht voor detail.
Attention fot details!

2 opmerkingen:

  1. Anne heeft er zeker veel werk van gemaakt. Mooi zeg! Een klein feestje in je brievenbus :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, een feestje was het. Het feestje wordt helemaal compleet als ik Anne's blogadres heb, dan kan ik dat in de blog zetten.

      Verwijderen