Pagina's

donderdag 24 maart 2016

Tassen(16 en 17) Bags(16 and 17)

Voor 2016 heb ik goede voornemens. Nummer één is iedere week een tas maken en weg geven.Van resten katoen maakte ik een tas en bekleedde hem met stevige resten voeringstof.
I have good intentions for 2016. Number one is to make a bag every week and give it away. Out of cotton left overs I made a bag. I covered it with solid lining left overs.




JA! ik doe mee aan de actie om 100 dagen met minstens 100 mensen 100% afvalvrij te leven. Daarom kreeg ik een mooie gerecyclede vilten tas. Ik speel een beetje vals: hij doet mee in mijn wekelijkse tassenproductie maar ik hou m zelf!
Because I joined a club that tries to be 100% waste free for 100 days, they gave me a nice recycled felted bag. I cheat a bit: it will be part of my bag-production but I keep it myself.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten