Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

Slakkenpost Snailmail

I've got mail!!!
Van Elise kreeg ik (via tante Jannie die het allemaal georganiseerd heeft) een prachtig slakkenpostpakje.  
From Elise I got a very nice snailmail parcel (organized by Tante Jannie).





Zoals je ziet: een kleurig potlood, een kaartje, zelfgemaakte envelop, theezakjes, labels en (heel attent!) leuke glaskralen. Heel binnenkort ga ik die ergens voor gebruiken!
As you can see: a polychrome pencil, a card, home made envelope, labels and (very thoughtful!) nice glass beads. I'll use them very soon I think!

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er blij mee bent! En ik zag je mooie creaties van kralen, dus dan weet ik wat ik kan sturen... ;-) Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk ook met al die kraaltjes er bij. Daar kun je vast wel weer iets moois van maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je.. Kwam hier terecht via Elise :)
    & leuk he om snailmail te ontvangen.. Ik kreeg vd week ook leuke post van elise!!
    Ik ga je volgen!
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen